fredag 11. februar 2011

Litt vår i stua :-)


No begynne da endelig å bli lysare ute, og då er da godt med litt forandring inne. Var å kjøpte meg noken nye bloma , og litt nytt å ha lys i :-)
Og noken gardiner til peisestua. Og blått og brunt som farger.



Synest da er litt nakent i kroken vår, så vurdere å ta deler av kattefigur samlinga mi å setta oppi vinduene. Skal iallefall prøva å sjå korleis da blir :-)
Tilslutt eit bilde av Gutten min Stian! Straks 16 mnd gammal. Stoooor gutt, tida flyger jo avgårde. Prater å prater og springer avgårde. Hærlig!!

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Takk for innlegg hos meg! :)
    De lampene er kjempefine, gir et koselig lys på barnerommet. De er lagt ut på nettbutikken www.lille-venn.no om de skulle være aktuelle :)
    Så fin skuvseng du har funnet, og super pris ;) Jeg leiter meg ihjel etter en slik skuvseng, men de jeg finner er jo oppe i 2-3000 kronersklassen...jaja, det dukker vel kanskje opp når man vinst venter!
    Ha en god helg! :)

    SvarSlett