lørdag 29. november 2008

Monica venter sååå sårt på morgendagen.. advent jo..

Har kjøpt meg litt ny adventspynt. Desse her tenker eg å ha i noken bloma. Og i ein glassvase med lys å sånn i. Endo meir blomsterpynt..
Desse her er faktisk lys. Så dei skal væra med å pynta opp i adventstida.. Synest att dei va såå fine..


Her er ei enkel kongla.. men den skal nok få hedersplassen oppi den nye julestjerna som eg har kjøpt. Den er kvit og stor ,med glitter på .

Og desse små skal eg nok finna plass til.. Hmm.. va visst mykje blomsterpynt her.. Men eg har jo kjøpt meg ein amaryllis og.. Så den må jo ha litt pynt, for den har ikkje bløma endo.







4 kommentarer:

  1. Hei, og velkommen som ny interiørblogger!

    Håper på mange inspirerende poster fra deg:o)

    Ha ei strålende helg!

    SvarSlett
  2. Hej vilken fin blogg du har och du tar så fina foton!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvarSlett
  3. Vil ønske deg og dine ein kjempe flott jul, klem :D

    SvarSlett
  4. Tusen takk for trivelige kommentara. Sein med å svara :-)
    Ønsker dere ei forsatt god julefeiring og eit riktig godt nyttår!!

    SvarSlett