torsdag 2. april 2009

I lykkelige omstendigheta!!

Heia..
Kansje på tide med ein liten oppdatering. No er eg straks 14 veke på veg (på fystkommande lørdag) og gleder meg kjempemasse til ultralyd i mai :-)
Formen er super bra. Ingen plager i da heila. Så eg klage absolutt ikkje!!
Kjenner eg er utolmodig og synest att 6 månder er lenge å venta,men den som vente på noko godt vente ikkje forgjeves!! hehe.. og håpe att tida går fort!!
Så i oktober så har me ei lita jenta eller ein liten gutt i vår lille familie.
Me glede oss stort og dagane går i spenning og forventninga og glede :-)
Livet er rett å slett godt!! Og så har eg verdens beste kjærast!!!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye!! Spennende tid du har i møte:)

    SvarSlett
  2. Kæm som sei at du MÅ gå gravid i 9 mnd? :p ingen regel uten unntak vettu ;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk til dere begge :-)
    Sant som du seie camilla :-) hehe..

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med det forestående. Gled deg kjempemasse c",)

    SvarSlett
  5. Så bra å høre noen som er så fornøyd med tilværelsen! Herlig herlig.

    Ha en fin lørdag.
    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  6. Tusen takk atter ein gong for hyggelige tilbakemeldinga:-) Ein kan ikkje anna enn å nyta livet når situasjonen er sånn som den er!! Gleder meg masse ,enkelte dager kan da ikkje gå fort nok fram til barnet kjeme og andre så kan da gå gooood tid..hehe.. :-) Håper dere har hatt ei kjempepåske !! Klem til dere alle sammen!!

    SvarSlett