mandag 1. juni 2009

I babymodus!!

Har vert tilbake til mine røtter på vestlandet sist helg. I komfirmasjon til min kjære lillebror, og i Bursdag til min kjære pappa som fyllte 50 år!! Var på besøk til bestemor på snart 85 år og ho hadde strikka dei herligaste babyklærna!! Ei nydelig strikka jakka og 4 par med sokker! Glede meg virkelig til å ha på eit lite nurk desse nydelige klærna. Og så betyr da så mykje når da er bestemor som har strikka desse :-)




I dag har eg rydda i klesskapet mitt, og i laken, duker og sengetøy skapet. Har kasta og skal gi bort masse og skifta skapene. Så no har eg fått ordna ledig skapplass til den lille sine klær.
Synest da er rart å begynna å gjøra plass til ein liten beboer til i leiligheten vår. Men tida går fort og snart er me ein liten familie på tre. Og gu kor eg glede meg!! :-)
I skapet så fant eg gamle klær frå eg var lita. Gamle strikka kjoler og dåpskjolen min. Blir da ei lita tulla så må eg jo fram med da :-) Dåpskjolen må nok fram uansett :-)
Har i dag satt i gang med prosjekt babytøffler.. vent i spenning på resultatet... eg er ei skikkelig kløna når da gjelder handarbeide, men synest da er fryktelig arti!!



7 kommentarer:

  1. D e så fint me strikkaklea som nånn har laga t ungan :) Svigermor kom me mønster t ein kjole t IM i helga, glede mæ t den bli ferdi :D
    Å så fin bloggen din har blitt, forandring fryder ;)

    SvarSlett
  2. Ja, ikkje sant da er kjempefint!! Liksom litt meir med da, og så arti att sånt kan gå i arv og!! Skulla ønska eg var ein racer på strikking!! Hehe.. jo,takk litt forandring på bloggen må til.. Kansje eg blir flinkare til å bruka den og mon tru??

    SvarSlett
  3. hihi sånn sokker/tøfler strikker bestemoren til samboeren min og.. de er så søte!! :-)

    SvarSlett
  4. Så arti :-) Dei er kjempesøte!! Kunne virkelig tenkt meg å kunna strikka sånne sjølv!! :-)

    SvarSlett
  5. Så nydelig klær hun har strikket :)

    SvarSlett
  6. Heisann! ;-)
    Så heldig du er - nydelige klær! Det er så koselig med slikt som er laget av familie! ;-)

    SvarSlett
  7. Heisann :-) Ja,eg synest eg er kjempeheldig og så kosli å få sånnt :-) Håper eg ein dag kan strikka sånnt sjølv.. Prøver meg på barnetøfler akkurat no,og er spent på resultatet.
    Fant det på ein anna blogg : http://berta.vgb.no/?p=397077

    SvarSlett