torsdag 28. juli 2011

Oppfriskande farger på bloggen min!!

Då har sommaren kommen på bloggen min, forandring fryder.
Her på bloggen har da vert stille ganske så lenge, og da er på tide å få litt fart innpå her igjen.

Me har mangen ting som skal gjørast både ute og inne, og eg holder på med småtterier og har massevis av planer.
I går var eg og Stian ute i lang tid etter middag. Eg fikk ordna sandkassen som eg har snekkra til han, mangler berre maling. Men eg fikk oppi litt sand og leiker. Og poden er kjempeforøyd.
Sandkassen er berre midlertidig, til me får ordna ein skikkelig stor ein, ikkje mitt skeive forsøk.

Oppe i 2 egt har eg fått ut alt rot som skal ned i kjellaren, har fått midlertidig plass i gangen oppe, og håper da rusler ned i kjellaren sjølv...
Fått flytta sybordet inn på soverommet vårt, sånn att da blir litt bedre plass på gjesterommet.
Klærna til Stian er kommet frå badet og inn i klesskapet på rommet hans. Og sengeklær, gardiner og duker er sortert og kommet i skapet på eine gjesterommet!! Orden er hærlig!!
Berre resten igjen!!

På ståvo har eg fått ut kattestativet, kattane brukte da ikkje, og ikkje akkurat eit vakkert stativ.
Og fått rydda litt rot vekk, men endo litt igjen.
Eg prøvde å flytta om på sofa og stoler, men min bedre halvdel var aldeles ikkje enig, så eg måtte flytta tilbake. Må nevna att eg ikkje var heilt enig med plasseringa sjølv, så eg må fundera ut noko anna.

I vinter satse eg på att eg får roen til å sitta litt ved symaskina og hekla litt. Handarbeid er hærlig syssel på vinterstid :-)
Vart eit langt innlegg uten bilder, men eg skal rota fram kameraet til neste gong.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar