lørdag 20. august 2011

Regnfull dag!!

Titt titt!

Sjekker ut blomster!!
Fyste bad i sjøen!! Men da var alt for masse steiner, men har funnet ei anna strand som er kjempeflott til små barn. Men årets sesong er no over..

No har eg akkurat vert ute sammen med Stian, me har leika i sandkassen, plukka bær og kosa oss. Sjølv om da regna litt. Men me måtte inn når himmelens luker opna seg skikkelig!! Då vart da middagslaging, og no er da Drømmehagen på tv,n sammen med lørdagsgodteriet.

Ellers så har eg vert på skattejakt på tomta, og klart å dratt inn to vindu. Eit sånnt dobbelt og eit som da ein gong har vert tre glassruter i , men no er da berre eit igjen. Så der må eg fundera ka eg skal gjøra. Mest sannsynelig att da eina blir svart, og muligens satt inni speil.

Ellers så har eg vert innom noken bruktbutikka i da sista, og eg elsker å finna billige kupp!! Eg var på fretex på Stjørdal og der var da 50 prosent på alle leiker. Eg fyllte opp to poser til 130 kr!! :-)

Stian har begynt i ny barnehage og da går virkelig over all forventning!!! Kjempefornøyd med ansatte og Gutten stortrivst!!

Ellers så er høsten godt på veg, her er da høstfarger og temperaturane er på veg nedover. Men då er da koselig med knitrande lyder i peisen og stearinlys :-)

Men no er da badetid her :-)

1 kommentar:

  1. På tide da kom ei oppdatering frå deg :P Kjekt å høyra at Stian trives i den nye barnehagen, blir så masse lettare for både gutten og foreldrene då :)

    SvarSlett