mandag 29. november 2010

Då var bloggen Julerød!! :-)

Måtte ha litt julefarge på bloggen.. nærme seg jo jul med stormskritt!!
I går fikk eg opp stjerner i to vindu i stua, og 7 arma stake på kjøkkenet.
Adventslys på stuebordet og på spisebordet. Ellers litt småpynting med engler og anna ting i lilla og sølv..
Må handla litt meir adventspynt ser eg.. :-) Og Svibler og amaryllis!!
Skal legga ut bilder seinare i dag..

Ellers så glede eg meg til å ha koselige stunder sammen med familien før jul. Me skal ha nissefest,hest og sledetur i barnehagen, avsluttningsfest... og baka pepperkaker!! :-)

Og så må eg sei att eg er sååå stolt over gutten min som har begynt å gå !! :-)!!!

Men eg lurer på kor tid folk egentlig begynner å pynta til jul?? Ser mangen pynter allerede 1 søndag i advent.
Og mangen har forskjellige skikker.. f.eks.. att 7 arma staken taes bort på lille julafta, for då er ventetida over..
Eller att stjerna fyst skal opp 13 desember.. Fleire??

Eg pynter til advent med lilla duker , og lys og noken små engler og pynt i sølv og gullfarga.. og lys i vinduer.. resten kjeme opp lille julafta!!

Vil gjerna høyra korleis dåke pynter og om da finnest noken litt artige tradisjoner??

1 kommentar:

  1. Herlige adventstid :D
    Eg pynte stort sett alt fyste søndag i advent. Har ikkje så veldig masse pynt, så då vil eg nyta da litt lenger enn berre så vidt ei veka. Men når jule e ferdig e eg snar å pakka da ned igjen, når nyttårsafto har vert e jule over!

    SvarSlett