onsdag 8. desember 2010

Nærmer seg jula... :-)

Då er me allerede kommet til 8 desember. Pinnekjøttet er i hus og julegavane skal ordnast til helga (veit kva alle sammen skal ha og alle skal få da samma ) Genialt!! :-) Då skal me bruka resten av desember på å berre kosa oss!!

Juletrefest i barnehagen på søndag, og gutten vår skal ha Lusia skjorta på seg!! Blir stas!!
I går var eg på Skeidar å kjøpte eit lite juletre som gutten skulle få på nattbordet sitt, har funnet eit gammalt nattbord i kjellaren og da er kjempefint (og strides igrunn om eg skal mala da) hmm... Men tilbake til juletreet, når eg kom heim så ser eg att da mangler lys,adapter og juletrefot!! Argh!! Så eg må tilbake i dag , men har jo ingen kvittering. Men håper att da løyse seg forda. Gutten vår er veldig opptatt av juletre med lys for tida og ser med store øyne på juletrærna på kjøpesenteret, så eg glede meg til han får sitt eige :-)

Ellers så var eg innom butikken på nabogården og kom heim att med 5 norgesglass(står ikkje norgesglass på dei,men den sorten glass) og så 3 andre oppbevaringsglass og ein lysestake til ein sum av 60 kr!! Fullstendig lykke.. skal få lagt ut bilde, berre eg finne ut kor fotoapparatet mitt ligger.. :-)

1 kommentar:

  1. Blei ferdig med alle pakkane for halvanna veka sia, syns da va kjempedeilig å ve så tidlig ferdig :) Julekortene blei sendt på mandag, så no e alt klart :)

    SvarSlett