onsdag 31. august 2011

Høst!!

No er høsten kommen, med lavare temperaturer og nydelige farger i naturen. Og så er da tid for innekos, med baking og stearinlys og fyr i ovnen.
Har knipsa litt bilder frå gårdagen. Då baka eg og Stian havreflarn, og da vart litt av eit kliss på kjøkkenet, men steike kor me kosa oss :-) Han får lov å væra med på alt frå å knusa egg til å sleika slikkepotten. Kjeksene vart ikkje harde tilslutt.. men me hadde da kjempearti alikavel :-)
Litt lys i vinduet!!
Fikk rydda å ordna på peisen i den største ståvo. Litt vanskelig å plassera ting her, og eg skal ha to bilder over her, men må fyst få ferdig vinduet mitt,som me skal setta speil inni. Og da skal eg ha på ein anna vegg.
Ordna litt på lysfatet. Lilla er fargen i ståvo, sammen med brun. På kjøkkenet skal da bli orange og brunt.
Hmm, godt å eta rett frå bollen !! Så flink til å hjelpa til. Når eg la han i går kveld, så snakka med igjennom ka me hadde gjort i løpet av dagen og når me begynte å snakka om att me hadde baka, så sa han nam nam!! Hehe, då var han fornøyd!!
I gangen har eg ein vegg som eg skal fylla opp med ting som stian har laga !! Har noken bilder som er klar for å hengast opp , må berre finna spiker og hammer!
Men no kaller senga på meg, sammen med eit interiør blad!! Da går an å legga seg då.
Blir veldig glad for kommentarer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar