søndag 21. august 2011

Litt bilder frå heimen...

Her har eg endelig fått tatt bilde av vinduene som eg fant. Eg må vel pussa da ned, og så mala da svart, og så laga noken hjerter med perler, eller i stoff og så ha eit bilde bak vinduet trur eg.

Detta er er dobbelt, men eg får ikkje til å slå da ut. Eg trur eg har funnet plass til da på sybordet mitt.
Her er ifrå kjøkkenet mitt, eg fant eit gammalt skap i kjellaren, som i dag brukast til å ha te og kaffe inni. Kjempepraktisk. Og eg prøvde meg på cupcakes her om dagen, og har veldig lyst til å laga noken med blåbær og ha sjokoladefyll på toppen. Men då må eg fyst ut å plukka blåbær.
Desse fant eg på ein kiosk i Åre i Sverige. Og dei måtte eg berre ha!! Liker retro ting, så lenge da ikkje blir for masse. Ein fin balansegang er tingen. Var på lindex og handla klær til Stian. Dei har så fine klær der og liker godt bamse serien. Buksa måtte eg kjøpa i str 86, og den vil han ha lenge før den blir for liten.
Men no skal eg nytta på litt husarbeid før Stian vakne etter duppen sin og skal ha litt lunsj, og me skal ut å kosa oss i sandkassen :-) Ha ein fin dag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar